تیم فوتبال گهر دورود
تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود

حنيف عمران زاده در مورد ديدار روز دوشنبه استقلال برابر گهر گفت: بازي سختي در پيش داريم. گهر تيم خوبي است، آنها هم مشکل مالي دارند و بازيکنانشان مدتي قهر کرده بودند. براي اين ديدار انگيزه زيادي داريم و براي 3 امتياز به ميدان مي‌رويم.

وي در پاسخ به اين سؤال که گهر هم همچون شما دچار مشکلات مالي است، گفت: خدا کند مشکل گهري‌ها برطرف شود. روز پنجشنبه مصاحبه‌اي کردم که باعث سوء تفاهم آقاي فتح الله زاده شد. گفته بودم يک ريال نگرفتم اما واقعيت اين است من چک گرفتم و تاکنون پول نقد دريافت نکردم. 700 ميليون چک 12 اسفند را دريافت کردم که شامل طلب سال گذشته و پيش ‌قرارداد و برخي چيزهاي ديگر است.

اين بازيکن افزود: شب گذشته به دليل بدهي ماشينم را فروختم تا کمي دستم باز شود. چکي که از باشگاه استقلال دريافت کردم عينا چک اسپانسر است.

عمران‌زاده در مورد اينکه اگر چک دريافتي‌اش 12 اسفند پاس نشود چه مي‌شود، اظهار داشت: خدا نکند اين اتفاق رخ دهد چرا که مطمئنم تا آن روز ديگر پولي به من داده نمي‌شود.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سؤال که گفته بود اگر پول نگيرد ممکن است بازداشت شود و آيا همچنان امکان رخ دادن اين اتفاق وجود دارد، عنوان کرد: اگر شب گذشته ماشينم را نمي‌فروختم شايد اين اتفاق مي‌افتاد. شايد پس از فروختن ماشينم براي رفتن به اين طرف و آن طرف با براوو بروم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: